kayy , Fullstop !

Hahaha , hari single just untuk aku .. 
Sebab aku da single , entah laa  . KENAPA TAK NANGES EAK KAO ?
HAHA . lantak ! . 
PMR coming , perlu kaa nanges just untuk laki  ? takk perlu laa kodd ,
memang aku anti Habesss lah . 
Facebook Deactive .
Handset Off memanjang 
Blog jea yang update .
kalu pegang Lappy macam berdose . 
HAHA , lantak laa . 
yang penting . Aku Bahagia sekarang .
tanak laa nanges bilee dapat Result PMR nanti kan ?
soo , Now . Studying , 
kalau tak dapt Result tak memuaskan pun .
takde laa Regret sangat .
haha . Kepada lelaki yang berkenaan , 
Kalu bace blog aku lahh .
SORY , AKU TAK SUKA KAU !
thanks .
dan kepada perempuan berkenaan ,
jaga lahh pakwe kau . AKU TAK KEBULUR nak dy ,
puas Husna ?
TOTALLY YES !
kpada kwan2 aku , Shazana , atien , Qieyla ,Affiy  , & Mieott
Old Quna coming !

No comments:

Post a Comment

Budak Comel cakap :...