Am i deserve to happy ?


 Patrick says to Spongebob :-
'Knowledge cannot replace friendship
i'd rather be an idiot from lose you'

Sweet kan kalau kitee ade kawan macam tuu ...memang ilmu tu penting , tapi friendship lagi lah penting . masih ada lagi makhluk Allah yang tak faham perasaan aku . Aku tak mintak lebih . Just , Appreciate me ! .
Im human , i made mistakes , please understand . Can you please respect me as i respect your privacy friends ? If you know , how much i love you , it will be very surprising for you .. i not hate anyone ! please..please.. Friends , thanks who have left.. you make me know that everything cannot be forever.. thanks also to who have stay..you gave me spirit to stay alive.. Friends , i solute you ♥ Speaking la pulak kan ? takpe.. asal dapat lepas geram... Haha , pasal banyak sangat yang ada dalam kepala nie .. buat aku sakit sampai tak boleh bangun , bangun jea jatuh balik , bagus la Nur Aishah Husna.. move on ! and yang best ponteng la hari nie.. tapi bosan laa duduk kat rumah. tu yang memekak kejap dekat sini. Dari aku duduk sekolah .. aku sakit sape nak jage ? aku jatuh belum tentu ade orang tolong kan ? baik aku duduk rumah .. ade jugak mak aku tolong urut . for family aku , ILoveYouGuys .. best la.. tak sangka pulak abang aku nak belikan handphone .. pastu beli kucing Parsi and nak letak rumah aku . Alahai , siapa yang kenal aku memang tahu la aku 'allegic' dengan ape kan ?  Tengah-tengah sakit sempat lagi surf internet cari info tentang Sugar Glider . nak boleh ? harga ? 200 ratus seekor , Mahal kan ? tapi mereka sangat comel , boleh letak dekat poket kalau dah jinak la . tapi complicated sikit jage binatang nie . sebab .. Sugar Glider tak boleh 'lonely' nanti dia tak aktif... Nanti boleh mati .. tu yang yang digalakkan beli pair . Mereka nie tidur siang and malam jaga.. macam kelawar la jugak...Makanan mereka pun buah and madu.. Aku ingat Sugar Glider sama dengan Tupai Terbang.. Tapi lain la.. Tapi aku still nak , aku rase aku ade masa nak jaga sugar glider nie .. Abang.. nak Sugar Glider ? My medicine is my family.. Please..K la , nak makan ubat dulu .. Kbai ; Take care :)

No comments:

Post a Comment

Budak Comel cakap :...